środa, 16 marca 2016

Rozdział 2

Gdy weszłam do dormitorium zauważyła z Ginny nie śpi.
-Hermi gdzie byłaś? - Spytała Rudowłosa
Nic nie odpowiedziałam tylko poszłam do łazienki wziąść prysznic.
-To Hermiona powiesz mi gdzie byłaś? - Spytała Ginny
-A co cię to obchodzi - odpowiedziałam wkurzona
Po tym nie odezwałam się już do Ginny
Kolejnego dnia jak codziennie uczesałam się,ubrałam się w szaty i załatwiłam codzienną toaletę.I poszłam  na śniadanie ale tym razem tylko z Padamą.
Podczas śniadania
-Wiesz ze podobno Ginny się z kimś spotyka - powiedziała ciemnowłosa
-Na serio? - Spytałam
-No tak wydaje mi się ze to jakiś ślizgon - powiedziała szeptem Padama
-Patrz Ginny idzie z Zambinim - powiedziałam pokazując te dwójkę
-Ty a może ich coś łączy - powiedziała Ciemnowłosa
Po śniadaniu udałam się na lekcje Transmutacji zajęłam jak zwykle swoje miejsce.
Ginny cały czas pisała jakieś imię na kartce a na o koło serca.
Chyba zwariowała albo coś albo ona zakochałaś się w Zambinim.~~Pomyślałam
Po lekcjach jak zwykle poszłam do biblioteki.
-Granger
Odwróciłam się w stronę Draco
-Wiesz mi się wydaję ze ta twoja przyjaciółka, siostra rudej wiewiórki zakochała się w Blaisie Zabinim - powiedział blondyn  z uśmiechem
-Dzisiaj na lekcji pisała w kółko jakieś imię a na o koło rysowała serduszka - odpowiedziałam


Jeszcze tylko dwa tygodnie i wakacje po wakacjach jest już mój ostatnie rok w Hogwarcie a potem zostanę adwokatem ~~~ Pomyślałam
Dni mijały tak samo jak zawsze czyli na codziennej rutynie.
Po długich dwóch tygodniach zaczęły się wakacje.Jestem właśnie na peronie 9 i 3/4.
-Hermiona będę za tobą tęsknić - powiedziała z płaczem rudowłosa 
-Ja też - odpowiedziałam z powagą w głosie
-Nie przejmuj się Ginny za dwa miesiące znów się spotkacie - powiedział Harry
-Minionka chciałem cię przeprosić - powiedział ze smutkiem Ron
-Przyjmuje przeprosiny - powiedziałam z uśmiechem
-Może wrócimy do siebie? - Spytał z nadzieją w głosie Ron
-Tak - odpowiedziała  po czym go pocałowałam
Wakacje z każdym dniem dłużyły się nie miłosiernie.Chciałam wrócić już do Hogwardu.
Po dwóch miesiącach wakacji ponownie stoję na peronie 9 i 3/4.
Tam jak zwykle spotkała swoich przyjaciół z którymi rozmawiałam całą drogę do szkoły.
(A teraz pominiemy wojnę)
Właśnie dziś razem z Ginny otwieramy naszą wspólną kancelarie.
Jeśli chodzi o Rona to on razem z Harrym grają w reprezentacji Quddicha.Z Malfoyem nie utrzymuję kontaktu więc nie wiem co u niego. 
Ginny cały dzień opowiada o swoim narzeczonym napewno on nie istnieje ~~ Pomyślałam

1 komentarz:

  1. Czemu taki krótki?
    A co do rozdział jest fajny
    a czemu nie ma Dramiony?
    ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń